Sinterklaas Afbeelding

FAQ

Welke extra's ontvang ik bij mijn bestelling
  1. Bij elke puzzel ontvang je een bijpassend gripzakje om de puzzelstukjes na afloop in op te bergen.
  2. Bij iedere bestelling krijg je een leuk JvH notitieblokje.
  3. Bij een bestelling met minimaal twee puzzels ontvang je een leuke boekenlegger.
  4. Bij een bestelling met minimaal drie puzzels ontvang je een handige dekselsteun.

Kijk hier voor bovenstaande gadgets!

Wat kan ik doen als ik een puzzelstukje mis?

Dat is vervelend. Wij gaan ons best doen om je puzzel weer compleet te maken. Klik hier voor de mogelijkheden.

Hebben jullie ook losse posters van de afbeeldingen van de puzzels?

Wij hebben geen losse posters. Deze zijn verkrijgbaar op aanvraag bij Jumbo; vul het contactformulier in via de volgende link en zij helpen je verder: www.jumbo.eu.

Wanneer wordt mijn bestelling verstuurd?

Wanneer je een bestelling plaatst op werkdagen vóór 15:30 uur, wordt deze nog dezelfde dag verstuurd met DHL. Bestellingen geplaatst ná 15.30 uur of in het weekend/feestdagen worden de eerstvolgende werkdag verstuurd.

Zodra je bestelling is ingepakt, ontvang je een verzendbevestiging met een track-and-trace code om het pakket te volgen. LET OP: Wij versturen geen deelzendingen. Bestel je meerdere artikelen, dan verzenden wij de bestelling zodra deze compleet is.

Tip: Tijdens het afrekenen kun je aangeven wanneer wij de bestelling moeten versturen.

Wat zijn de verzendkosten en levertijden?

De verzendkosten en levertijd verschilt per land, klik hier voor meer informatie.

Met welke vervoerder versturen jullie de bestellingen?

Binnen Europa verzenden wij met DHL. Buiten Europa verzenden wij met PostNL. Op dit moment is het nog niet mogelijk om binnen Europa voor PostNL te kiezen, maar misschien wordt dit in de toekomst wel mogelijk.

Ik heb al een bestelling gedaan, kan ik nog puzzels toevoegen?

Geen probleem. Dit kun je eenvoudig zelf regelen via de website zonder extra verzendkosten te betalen.

Kies de producten die je aan je bestelling wilt toevoegen. Bij het afrekenen selecteer je in 'stap 2' (afleveradres) de bestelling waaraan je de gewenste producten wilt toevoegen. De bestellingen worden dan samengevoegd en in één keer verzonden.

LET OP: Dit is alleen mogelijk als je bestelt met een account. Bestellingen zonder account kunnen niet worden samengevoegd!

Hebben jullie ook een fysieke winkel?

Zeker! Naast de webwinkel hebben wij ook een fysieke winkel. Alle Jan van Haasteren producten die in de webshop staan, hebben wij ook in de winkel. Je kunt ook via de webshop bestellen en de bestelling afhalen in de winkel. De puzzels liggen dan voor je gereserveerd, en het scheelt verzendkosten!

Openingstijden: Woensdag en vrijdag van 10.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 11.00 tot 14.00 uur.

Adres: Zuideinde 1H, 2371 BP in Roelofarendsveen (vlakbij Leiden). Rijd het parkeerterrein op, ga links onder de luifel door en dan zie je de winkel aan de rechterzijde.

Waar kan ik mijn bestelling ophalen?

Wij hebben verschillende afhaallocaties. Naast onze fysieke winkel in Roelofarendsveen kun je specifiek bij de uitgave van een nieuwe puzzel je bestelling ook afhalen bij Els Rooswinkel in Bennekom en bij Ontbrekende Stukjes in Dordrecht. Het adres en informatie van de locaties staan vermeld als je kiest voor deze ‘verzendoptie’. Je ontvangt altijd een e-mail zodra je bestelling klaarligt om afgehaald te worden.

Wat zijn de afmetingen van de puzzels?

De afmetingen van de puzzels zijn als volgt:

150 stukjes: 35 x 25 cm

500 stukjes: 49 x 35 cm

Junior puzzels: 49 x 35 cm

500XL: 68 x 49 cm

950 stukjes: 65 x 49 cm

252 XXL/1000 stukjes: 68 x 49 cm

1250 stukjes: 85 x 49 cm

615 Fam/1500 stukjes: 90 x 60 cm

2000 stukjes: 98 x 68 cm

3000 stukjes: 122 x 85 cm

3162 stukjes (XXXL-puzzel): 120 x 90 cm

5000 stukjes: 157 x 107 cm

De afmetingen zijn bij benadering en kunnen iets afwijken.

Kan ik een nieuwe puzzel reserveren?

Nieuwe uitgaves van Jan van Haasteren puzzels kun je bij ons bestellen via pre-order. Zo ben je verzekerd van een exemplaar zodra de puzzel uitkomt.

Tip: Bestel met een account. Als er er in de tussentijd nog een nieuwe puzzel uitkomt, kun je deze toevoegen aan je bestelling zonder extra verzendkosten te betalen.

Wat zijn de voordelen van bestellen met een account?

De voordelen van het bestellen met een account zijn:

* Overzicht van je bestellingen

* Bekijken en downloaden van facturen

* Je bestelling betalen via iDeal in je account

* Aanvulling plaatsen op eerdere bestellingen (bijv. bij een pre-order)

Welke betaalmethoden zijn mogelijk?

De beschikbare betaalmethoden verschillen per land. Voordat je je bestelling plaatst, zie je een overzicht van de betaalmethoden die worden geaccepteerd. In Nederland kun je betalen met IDeal, PayPal en handmatige overschrijving.

Wat kan ik doen als mijn bestelling beschadigd is bezorgd?

Als je bestelling beschadigd is bezorgd, stuur dan uiterlijk binnen 5 werkdagen na ontvangst van het pakket een e-mail naar info@jvh-puzzels.nl met vermelding van je naam, ordernummer en een omschrijving van het probleem. Voeg foto’s toe van de buitenkant van de verzenddoos, de binnenkant van de verzenddoos met beschadigde puzzels en eventueel opvulmateriaal, en een foto van de beschadigde puzzels zelf. Wij nemen vervolgens contact met je op om een geschikte oplossing te vinden.