FAQ
- Bij iedere puzzel ontvang je een bijpassend gripzakje om de puzzelstukjes na afloop in op te bergen.
- Bij iedere bestelling krijg je een leuk notitieblokje.
- Bij iedere bestelling met minimaal twee puzzels ontvang je een hele handige dekselsteun.
Kijk hier voor bovenstaande gadgets! Uiteraard worden de puzzels goed verpakt in op maat gemaakte dozen.
Als je een bestelling plaatst op werkdagen voor 15:30, wordt deze nog dezelfde dag verstuurd met DHL. In Nederland wordt je bestelling de volgende dag (98,8 score) bij je aangeleverd. Een bestelling naar België duurt 1 à 2 dagen langer.
Zodra je bestelling is verzonden ontvang je een e-mail van ons met het track & trace nummer om het pakket te volgen. Alle zendingen zijn verzekerd. Mocht onverhoopt jouw pakket beschadigd raken, dan lossen wij dat direct op.
LET OP: Wij versturen geen deelzendingen. Bestel je meerdere artikelen dan zullen wij de bestelling versturen als de order compleet is.
Zeker! Naast de webwinkel hebben wij ook een fysieke winkel. Alle Jan van Haasteren producten op de website hebben wij ook in de winkel. Je kunt ook bestellen via de website en de bestelling afhalen in de winkel. De puzzels liggen dan voor je gereserveerd en het scheelt verzendkosten!
Openingstijden: Woensdag en vrijdag van 10.00 tot 12.00 en van 13.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 11 tot 14.00.
Adres: Zuideinde 1H, 2371 BP in Roelofarendsveen (vlakbij Leiden). Wij zijn onlangs verhuisd naar de achterzijde van het pand. Rijd het parkeerterrein op, ga links onder de luifel door en dan zie je de winkel aan de rechterzijde.

Geen probleem. Dit kan je eenvoudig zelf regelen via de website zonder extra verzendkosten te betalen.
Kies de producten die je wilt toevoegen aan je bestelling. Bij het afrekenen kies je bij bij stap 2. "Afleveradres" de order waar je de bestelling aan wilt toevoegen. De bestellingen worden dan samen gevoegd en in één keer verzonden.
LET OP: dit kan alleen als je besteld met een account. Bestellingen zonder account kunnen niet worden samengevoegd!
Dat is vervelend. Wij gaan ons best doen om je puzzel weer compleet te maken. Klik hier voor de mogelijkheden.
Nee, nog niet. Het is logistiek en qua opslag momenteel niet mogelijk. Wellicht gaat dit in de toekomst veranderen.
Nee, wij hebben geen losse posters. Stuur een e-mail naar service@jumbo.eu en hopelijk kunnen zij je verder helpen.
De afmetingen van de puzzels kan je hier vinden.